سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش سئو سایت

 

درباره این کلاس

در آموزش سئو سایت ما از 0 تا 100 سئو را به شما آموزش خواهیم داد. شما در فیلم آموزش سئو سایت فراخواهید گرفت چگونه کلمات کلیدی را انتخاب کنید. همچنین در پایان دوره آموزش سئو شما می توانید سایت خود را بهینه سازی کنید و جز نتایج اولیه گوگل قرار بگیرید. هر چقدر در لیست جستجوی گوگل جایگاه شما در لینک های اولیه باشد شانس بیشتری برای جذب کاربر خواهید داشت. تاثیر سئو بر جذب بازدید کننده و افزایش فروش اهمیت آموزش سئو سایت را دو چندان خواهد کرد   .

 

آموزش سئو سایت برای افراد مبتدی

اگر به تازگی قدم در این راه گذاشته اید و با مفاهیم سئو آشنا شده اید و قصد دارید اصطلاحات و تکنیک های آموزشی را به ساده ترین بیان ممکن فرا بگیرید, پیشنهاد میکنیم ازآموزش سئو سایت استفاده کنید. این آموزش همه اطلاعات مورد نیاز برای ورود به این عرصه و فعالیت روی سایت را در اختیار شما قرار داده و آشنایی مناسبی با مفاهیم سئو ایجاد میکند.

 

مهمترین نکات در دوره آموزش سئو سایت :

برنامه نویسی و طراحی سایت می بایست براساس الگوریتم های جدید انجام بگیرد. نمایش مناسب سایت در موبایل(mobile friendly) یکی از ارکان مهم پیشرفت سایت می باشد، تولید محتوا براساس استاندار های جدید و لینک بیلدینگ حرفه ای با دریافت بک لینک دائمی فالو، جزو مهمترین تکنیک های تاثیرگذار در سئو سایت هستند. تمام مسائل مهم در فیلم آموزش سئو  برای شما به تصویر کشیده شده است.

جادوی سئو:

سئو علم یا دانش خاص و دست نیافتنی نمی باشد! سئو مجموعه ای از دستور العمل هایی مشخص است که باید آن ها مد نظر قرار دهیم. سئو اصول و قواعدی است که گوگل انتظار دارد سایت ها آن ها را رعایت کنند.

 

گوگل چه سایت هایی را دوست دارد؟

به طور کلی و به زبان ساده گوگل نمره قابل قبولی به سایت هایی می دهد که به فکر کاربران شان باشند و اعتبار بالایی در وب داشته باشند و مورد اعتماد باشند.

 

منظور از اهمیت دادن به کاربران یعنی سایتی طراحی کنیم که از هر نظر برای کاربران مفید و در عین حال کار با سایت برای شان راحت باشد. از محتوای مفید و ارزشمند گرفته تا شکل ظاهری سایت، ، رنگ بندی و شکل نوشته های سایت، سرعت بارگذاری سایت و هر موردی که سایت ما را به یک سایت مفید با کاربری راحت برای کاربران مان تبدیل کند.