سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی پوستر تجربی

در کلاس طراحی پوستر تجربی شما خواهید آموخت چگونه شبیه سازی هایی را در ایلوستریتور ایجاد کنید و از آن ها در فتوشاپ استفاده کنید. شما در این آموزش استانداردهای طراحی پوستر را خواهید آموخت و یاد خواهید گرفت چگونه یک پوستر زیبا و خلاقانه در طراحی کنید.

سوالی که ذهن بسیاری از طراحان و گرافیست ها را به خود مشغول می کند این است که چگونه بطور اصولی، یک پوستر یا بنر زیبا را در کمترین زمان طراحی و تهیه کنند. در این ویدیو ما به صورت گام به گام به شماآموزش خواهیم داد. پس از اتمام دوره شما قادر به ایجاد طرح های مشابه در کار خود خواهید بود.

مزیت های طراحی پوستر

طراحی پوستر تجربی (baugasm)همواره یک از بهترین نوع طراحی هاست. در طراحی پوستر تجربی می توان قوانین را زیر پا گذاشت. پوستر تبلیغاتی فقط نیاز به خلاقیت و جسارت دارد و اگر قدرتمند باشد، احساسات افراد را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

تعدادی از پوسترها شما را هیجان زده می کند و باعث می شود ضربان قلبتان تند شود مانند پوستر های موسیقی و پوسترهای مناسبتی. تعدادی دیگر، پر از اطلاعات در یک زمینه هستند. بعضی از آن ها اصلا اطلاعات خاصی نمی دهند و فقط ارجاع می دهند به یک مکان یا سایت و یا هرجای دیگر.

تعدادی از مزیت های پوستر

درکل اولویت یک پوستر این است که رویدادی را به اطلاع اشخاص برساند. اطلاعات کلیدی باید به‌آسانی از راه دور قابل‌خواندن باشد تا توجه مردم را جلب کند.

شما می توانید با طراحی یک پوستر خلاقانه تعداد بسیار زیادی مخاطب جذب کنید. در هر حرفه ای که فعالیت   دارید بهتر است برای خود یک پوستر طراحی کنید

 هدف از طراحی پوستر تجربی چیست ؟

هدف از طراحی هر پوستر در معرض نمایش گذاشتن چیزی برای مردم است که شامل استفاده از کلمات و المان‌هایی است که جلب‌ توجه می‌کنند، برای تبلیغ یک کنسرت و یا فیلم و یا رویدادهای دیگر. به همین دلیل جلب‌توجه عموم، امری حیاتی است.