سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش ساخت عکس متحرک

درباره این کلاس

تصاویر متحرک یا گیف در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی محبوبیت زیادی دارند؛ تصاویر متحرک همه جا هستند. این تصویر متحرک تکرارشونده اکنون زبان غیررسمی دنیای وب است. سریع‌ ترین روش برای نشان‌ دادن احساسات، استفاده از عکس متحرک است. همچنین شما می‌توانید مقدار زیادی از زمان خود را صرف دیدن گیف‌های مختلف در ردیت، فیس‌بوک، اینستاگرام و تلگرام هدر دهید. اکنون شما در این آموزش ساخت عکس متحرک خواهید آموخت چگونه با استفاده ازفتوشاپ عکس متحرک زیبایی را تولید کنید و به معرض نمایش بگذارید.

 

آنچه باید در مورد گیف بدانیم

امروزه افراد بسیار کمی را می‌توان یافت که با فایل‌های گیف آشنا نباشد. این فرمت در سال 1987 توسط فردی به نام استیو ویل‌هایت ابداع شد و به خاطر فشرده‌سازی و بهینه بودن بسیار مورد استقبال قرار گرفت. خوب است بدانید بر اساس توضیحاتی از سوی استیو ویل‌هایت ارائه شده، تلفظ درست کلمه گیف، جیف است! ولی چیزی که در واقعیت بین بسیاری از کاربران رایج شده همان گیف بوده و کمتر کسی از این موضوع آگاه است. فایل‌های با این فرمت کاربردهای بسیاری دارند و در بخش‌های مختلفی از جمله: آموزش، سرگرمی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند اما متاسفانه نرم‌افزار یا ابزارهایی که برای ساخت گیف وجود دارند چندان جالب و کارآمد نیستند.

 

 

به چندین روش آموزش ساخت عکس متحرک را خواهید آموخت ؟

 شما به سه روش آموزش ساخت عکس متحرک را یاد خواهید گرفت که هر کدام یک نگاه منحصر به فرد دارند و می توانند با هم اجرا شوند یا می توانند به تنهایی مورد استفاده قرار گیرند.

 

ابزار های لازم برای یادگیری این کلاس تنها یک تصویر و نرم افزار فتوشاپ خواهد بود. همچنین شما خواهید آموخت چگونه انیمیشن خود را به عنوان گیف و یک ویدیو در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید.

 

چرا ساخت عکس متحرک را بیاموزیم ؟

عکس متحرک یا گیف به یکی از اجزای اصلی دنیای آنلاین تبدیل شده‌اند و هر روزه تصاویر متحرک بسیاری در زمینه‌های مختلف، از درسی گرفته تا سرگرم کننده و سینمایی در دنیای آنلاین منتشر می‌شود.