سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش سئو

 

درباره کلاس

این کلاس 90 دقیقه ای سئو سایت تکنیک های قابل قبولی برای بهینه سازی محتوا ارائه خواهد داد. فیلم آموزش سئو, همچنین آموزش ترفند های افزایش مخاطب و رونق کسب و کار را برای شما به همراه دارد. امروزه تفاوتی ندارد که شما مدیر یک کسب و کار کوچک باشید یا یک کسب و کار بزرگ برای رونق به حرفه ی خود باید از یک کارشناس سئو استفاده کنید یا خودتان دست بکار شده و آموزش سئو سایت راشروع کنید. این دوره آموزش سئو به راحتی و به صورت کاربردی نکات سئو را در اختیار شما قرار خواهد داد   .

 

سر فصل های کلاس آموزش سئو

ساخت یک استراتژی برای جستجوگرها

 

آموزش اصول گرامری برای محتوای بهینه

 

تحلیل یک سایت و پست های ویژه هر سایت

این کلاس آموزش سئو مخصوص چه کسانی است

این فیلم آموزش سئو مناسب برای کارآفرینان, صاحبان کسب و کار کوچک, فارغ التحصیلان, بازار یابان مدرن, طراحان وب وکسانی که مشتاق به آموزش سئو هستند.برای این آموزش هیچ تجربه قبلی ومهارتی احتیاج نیست.

 

 

پروژه در پایان آموزش سئو

در پایان آموزش سئو تمام دوستان دعوت شده اند تا بر روی یک پروژه شروع به کار کنند.در این کلاس شما علاوه بر یادگیری عملی می توانید استراتژی برای موتور های جستجو, و بهینه سازی یک محتوا را انجام دهید.

 

چرا یک وبسایت نیاز به بهینه سازی دارد؟

گوگل, بینگ و یاهو موتور های جستجویی هستند که ترافیک وب را ایجاد می کنند. اگرچه رسانه‌های اجتماعی و انواع دیگر ترافیک‌ها در ایجاد بازدیدکننده به وب‌سایت شما تأثیر بسزایی دارند، اما موتورهای جستجو اصلی‌ترین قسمت برای هدایت کاربران اینترنتی به سایت شما هستند.

 

موتورهای جستجو با توجه به محتوای ارائه‌شده شما, ترافیک هدفمندی را از کاربرانی که آن را جستجو می‌کنند، برای شما فراهم می‌کند.  اگر موتورهای جستجو نتوانند سایت شما را بنا به هر دلیلی پیدا کنند و یا شما نتوانید مطالب خود را به پایگاه داده‌های آن‌ها اضافه کنید، فرصت‌های باورنکردنی را برای افزایش کاربر و درآمد در سایتتان از دست خواهید داد.شاید این فرصت ها را هیچ وقت به دست نیاورید.